Canon i-SENSYS MF4660PL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Canon i-SENSYS MF4660PL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fa Desseyn 08-04-2008
Geschreven voor: Canon i-SENSYS MF4660PL

De toner van mijn kleurenlaserprinter was op en ik schrok van de prijs voor vervanging. Daarop overwoog ik een zwart/wit printer. Aangezien ik veel documenten print of kopieer wil ik ook dubbelzijdig kunnen printen en een sheetfeeder.
Deze printer bevalt uitstekend, ik heb hem op een router aangesloten en de pdf documenten blijven door bijv. 4 blz. op een vel te printen veel kleiner, het stuurprogramma biedt op eenvoudige wijze veel mogelijkheden voor de afdrukken.
Deze printer misstaat niet op kantoor of in een woonkamer want de afwerking is hoog en het papier blijft stofvrij. Aanrader! Koop er evt. een los faxapparaatje naast of het duurdere model van Canon.